Saptamana trecuta, Sica, candidatul PNL la functia de primar general al Capitalei, cunoscut drept Ludovic Orban de la Transporturi, a sunat din goarna si a dat ordin ca toti membrii PNL Bucuresti cu functie publica de conducere sa se prezinte de urgenta la o sedinta, la partid. Pentru ca, evident, functia publica e de stat pana vine campania electorala, cand devine functie de partid. Iar inainte de sedinta asta de manevre si smenuri de campanie, Sica, alaturi de consilierul Antonel Tanase de la Transporturi, isi facea curaj cu niste pahare pline la un restaurant din centrul Bucurestilor.

Aparitia lui Priboi il sperie pe Nastase nu numai din pricina dosarului in care Bombo e acuzat ca l-a numit pe Melinescu la sefia Oficiului de Combatere a Spalarii Banilor, in care Ristea e martor, ci si din cauza unui potential dosar de finantare ilegala a campaniei electorale din 2000. PublicitateCand Nastase a beneficiat de fonduri prin intermediul unui sereleu in care erau actionari o viitoare consiliera a premierului Nastase, un viitor sef de cabinet al aceluiasi premier si, pam-pam, nora lui Priboi. Ulterior, tocmai seful de cabinet al lui Nastase a depus in contul Danei Nastase suma de 400.000 de dolari, platita de Bittner pentru bijuteriile matusii Tamara.

Exodul creierelor din Romania catre Vest continua. Ne pleaca baietii destepti, cum ar veni. Ultimul pe lista – noi v-am avertizat, da’ n-ati vrut sa ne credeti! – este baiatul destept Buzaianu Nicolae-Bogdan, mai cunoscut sub numele de firma, si anume Energy Holding. Pe 19 februarie anul curent, Buzaianu a renuntat nu numai la tara (ei, sanchi, doar aici isi face banii), ci si la cetatenia patriei care l-a facut putred de bogat. Iata cum s-a pus problema, in termeni oficiali: conform Ordinului ministrului Justitiei 455/2008, „Se aproba cererile de renuntare la cetatenia romana persoanelor care au dobandit alta cetatenie“, printre care si „Buzaianu Nicolae-Bogdan, fiul lui Buzaianu Vasile si Constanta, nascut la 4 decembrie 1968 in Bucuresti, Romania, cu domiciliul actual in Elvetia, Fribourg, De Castellaweg 37, Schloss 3280 Greng, cu ultimul domiciliu din Romania in Bucuresti, str. Visarion nr. 15, sectorul 1. Dosar nr. 79R/2007“. Ceea ce inseamna, v-ati prins, un singur lucru: in orice dosar la DNA ar aparea, Buzaianu va avea drepturi de elvetian, nu de roman.

Dupa cum ati putut citi saptamana trecuta in Academia Catavencu, una dintre pistele de aterizare ale aeroportului de la Otopeni are probleme ce pot pune in pericol siguranta participantilor la summit-ul NATO care vor ateriza acolo. Despre acest lucru ati aflat nu numai dumneavoastra, cititorii nostri, ci si baietii de la SRI, care au ca datorie de serviciu sa stie tot ce se intampla pe aeroport. Dupa ce au aflat din ziare ca aeroportul pe care il pazesc este putin cam terorist cu invitatii de la summit, s-au apucat si ei sa investigheze problema. Pe care, daca nu au o divizie de constructii la indemana, oricum n-au cum s-o rezolve.

Algoritmul politic din Guvernul Tariceanu ii aduce la disperare pe constructorii de drumuri de la noi. Ca sa primeasca contracte pe bani publici, Casuneanu & baietii de la Golden Blitz trebuie sa fie atenti cu toate partidele care au oameni in ministerele lui Tariceanu. Spre exemplu, directorii de la Compania de Drumuri sunt de la PNL, PSD si PRM. Prin urmare, cotizatiile corespunzatoare trebuie sa mearga la fiecare dintre partidele din care fac parte directorii CNADNR. Basca trebuie cotizat si la PD, ca sa fii sigur ca nu ai probleme cand se schimba guvernarea.

Anul trecut, inainte de Revelion, un avion a lovit la decolare, pe Aeroportul Otopeni, o masina de la UTI. Dupa accident, angajatii UTI au spus ca erau acolo ca sa stearga balizajul, sa vada pilotii pe unde sa aterizeze. De fapt, astia erau pe pista ca sa schimbe becurile de la sistemul de iluminare a pistei, care se tot ard pentru ca sistemul este vechi si nu mai face fata. Data viitoare, un accident va avea loc pentru ca or sa fie unii pe pista care sa intretina focul facliilor de balizaj, becurile fiind atunci istorie.

Anul acesta, Autostrada Transilvania a dat peste cap nu numai bugetul Companiei de Drumuri, ci si cursul leului. Avansul pe care l-au primit americanii de la Bechtel de la Compania de Drumuri a dat cu tesla in locurile dureroase ale pietei monetare. Plata avansului pentru autostrada se face numai in euro, motiv pentru care Grecu, directorul general al CNADNR, a hotarat sa bage dintr-o data aproape 500 de milioane RON in piata, pentru a-i schimba in euro. Mugur Isarescu l-a deranjat pe ministrul Orban de la o petrecere si i-a transmis, lui si directorului sau de la CNADNR, toate urarile de bine din partea angajatilor BNR care se chinuiesc sa mentina cursul ala stabil.

Contacteaza-ne

Pentru mai multe informatii sau cereri